خاطرات کاغذی

ببینید | لیزا و پل

خاطرات کاغذی

ببینید | کارتوش، قهرمان خیابان‌ها

داستان در آغاز قرن هجدهم میلادی، در کوچه پس کوچه‌های پایتخت فرانسه یعنی در قلب شهر پاریس روایت می‌شد. ماجرای جوانی پرشروشور به نام "کارتوش" که رابین هود وار ماجراجویی می‌کرد. او همچون یک قهرمان، بی باکانه مدافع سرسخت انصاف، عدالت، شرافت و آزادی هموطنانش بود.
کد خبر: ۱۴۶۲۹۱۷
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
 
تعداد بازدید : 10

او که با قدرت مطلق پادشاه زمان خود نیز مخالف بود در کنار هموطنان خود برای حقوق شهروندان طبقه فقیر و حتی متوسط جامعه خود، علیه همه کسانی که سعی در سرکوب آن‌ها دارند، مبارزه می‌کرد؛ البته در این مسیر به مانند تمامی قهرمانان مردمی، به همراه دوستانش دارودسته تشکیل داده بود تا بهتر بتواند هدف خود، یعنی دفاع از فقرا در مقابل ثروتمندان را عملی کند. ناگفته نماند که در پس زمینه قهرمان بازی‌های کارتوش، بازهم همچون سرنوشت رابین هود، یک داستان ماجراجویانه از نوع عاشقانه دنبال می‌شد.

کارتوش، قهرمان خیابان‌ها، (با عنوان فرانسوی: Cartouche , prince des faubourgs) و (عنوان انگلیسی:the streets Cartouche , prince) محصول مشترک سال ۲۰۰۱ دو کشور فرانسه و آلمان بود که بر اساس فیلمنامه‌ای از " کریستین موچارت "و به کارگردانی "خاویر جاکومتی" تولید شد. این مجموعه کارتونی تولید کمپانی (T.W.T) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها